Swedenland

Sådär nu är vi hemma igen. Men fy för tusan vad kallt det är !!!!!!! Brrrh, köldskador... 
Alla flygningar gick bra, fick in en sömn på 8-9 timmar på långflygningen annars har tiden bestått av mängder av filmer och alla måltider däremellan. Lite dryg väntan i Hong Kong på 7 timmar men det löser vi enkelt eftersom det är wifi på i princip varje flygplats (även London) så allt har gått bra och vi har en grym resa i bagaget nu. 25 stämplar i passet och 4 visum. 
När vi landa på Kastrup stod massa nära och kära där och vänta. Kramar, pussar och glädjetårar i massor och ett glas vin innan vi packa in i bilen och körde hem. Bästa ni! 
Väl hemma blev jag överraskad av himla massa vänner och familj, så fint gjort. Smörgåstårta (äntligen) och massa fina presenter. Tacksam att ha er ♡ Emelie vet jag ligger gott i sin säng med sin hund haha.
Visst har ni haft kul när ni läst vår jääätte roliga blogg va ;) Men nu skriver jag sista inlägget. Kul ni läste. Tack för oss, puss och kram :) 
Anonym
2015-04-05 @ 23:52:03

TACK för allt roligt och underbart som ni delat med till oss till oss varje dag 💖har älskat att läsa denna blogg. ( kommer nog sakna) Men nu är Madame E incheckad i sin bed i rummet bredvid och jag kan koppla av och sova gott , skönt att ha er hemma. Allt har varit super trevligt och härligt idag , tack alla och E ❤️ , skönt att du finns här hemma nu 😍 natti natti 💤💕💤💕💤💕💤

Svar: 💖💖💖💖💖
lostinasiaa.blogg.se

Sanna
2015-11-22 @ 15:15:36

Hej! Jag har en liten fundering angående visum. Vilka länder ansökte ni om visum och vart gjorde ni de? hemma eller väl där nere? och om ni inte hade visum hur funkade det med utresebiljett? behöver man det innan man kommer in i landet? :) tar gärna emot många svar ang visum för jag ska själv resa i asien i några månader i vinter och jag är helt lost ang visum frågan, alla säger olika..
Ps, älskade bloggen, fina bilder och bra info :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0