29 mars

Igår vakna jag av att Emelie var borta? Misstänkte hon bara var på toa men efter 10 min så kika jag in, och inte var hon där. Då förstod jag lite så jag sprang och la mig igen. Under täcket. Och tillslut kom hon in springande och skrek "grattis på födelsedagen" och hade en tårta och öl med sig. Åh hon är ju för bäst! Så vi börja med att äta upp de innan vi bytte om och hoppa in i en tricykel som hämta oss kl10 för att köra oss till stranden. 45 minuter tog det och vägen var hemskt men när vi kom fram var det helt klart värt vägen. Ensamma på en strand som var så otroligt bred och lång. Solen sken och Emelie plocka fram en vinflaska. Alla som känner henne vet hur trög hon kan vara va? ;) Hon har alltså köpt ett vin som man behöver öppnar till. Hahaha ja det va ju misslyckat tänkte vi. Men tillslut fick en kille upp den med en kniv(!) och vi hoppa nästan av glädje. Låg och sola hela dagen. Oljan på och drack massa vin och öl. Lyssna på bra musik och snacka massa skit. Riktigt nöjd med dagen :) På kvällen gick vi bara ut och åt, Biffstek med svampsås. Alltså så gott! Sen var vi bara hemma och tog det lugnt! Idag blir det stranden här nere bara och huden ska bara steka! Sista hela dagen idag. Imorgon eftermiddag åker vi vidare till Puerto Princesa för en natt innan vi flyger vidare.
Anonym
2015-03-31 @ 23:25:47

✨❤️✨mysig 🎉 dag




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0