Dyk

Hej hopp! 
Idag har jag dykt som en galning och jäklar vad kul det är. 3 gryma dyk som bjudit på massa sköldpaddor, rockor, sjöhästar, nemo och alla andra möjliga fiskar och ormar. Det går inte med ord att beskriva så häftigt det är. Fick även vara med om att min luft tog slut och fick extra av ledaren, två gånger. Pha. 
Emelie låg under tiden på båten och sola och sen hade dom fixat god lunch när vi kom upp efter dyk 2. Grillad bläckfisk och kyckling. Lägger upp lite bilder när jag får bättre internet. Just nu är det så hemskt dåligt.... 
Imorgon blir det zipline med killarna. Och gissar på att inte så många av er vet vad det är va? ;) Haha. Linbana genom djungeln uppe bland träden. Vi kommer dock även åka över havet ut till en liten ö. HÄFTIGT VA :D wiihooo

Anonym
2015-03-26 @ 18:22:07

Kan nog inte förstå hur fint det är på havets botten 😮? Du får verkligen visa biler sen. Luuuuuuft Erika !!! Ska väl inte ta slut 🙈? Hmm. Ni fick ju en underbar lunch ute på havet 👌😋. My Gadd , linbana låter KUL som attan men jag hade nog skrikit ihjäl mig 😂😂😂. Good luck have FUN ✨💕✨💕




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0