Zipline

Morgonen börja inte helt bra. Eller natten kanske man ska säga. Gissar på jag dragit på mig någon mildare matförgiftning. Några dagar sedan blev även en annan vi umgås lite med, matförgiftad av samma maträtt så nu är det slut ätit på den restaurangen ! 
Frukosten var jobbig. Fick inte behålla så mycket och ville bara hem och sov bort allt. Men jag gav mig till slut och tvinga med mig till ziplinen. Även om jag mådde skit så var det faktiskt kul! Hade velat åka längre men det var kul att ha provat. Vi har snackat om detta sedan början på resan och efter fem månader fick vi tummarna loss haha. 
Sen blev det några timmar på stranden och nu ligger vi utslagna i sängen. Ikväll vankas det nog fest eftersom 3 av killarna åker tillbaka till Sverige imorgon. Nu ska jag gå och beställa in en grillad fisk och se om den vill stanna kvar i lilla magen...
Några bilder från idag. Kommer fler vid annat tillfälle :) 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0